2010. gada 21. jūnijs

Nuclear winds in Leucate 20.06.2010!!!



Kad esmu atpakaļ Grenoble ir laiks uzrakstīt sīkak par „vetraino” svetdienu un Leucate kopumā.
Ka jau iepriekš minēju ap Leucate saļo ezeru vai lagunu ir vairāki spoti. Normali puš tramontana vejš,kas ir no NW un tas sanak ja bura jūras krasta ir no karasta bet spotos EOLE un pie julien Taboule stacijas tas ir on shore.
Ta ka man interese tikai frīstails tad interese pie stipra veja var but spots EOLE, kuru vel sauc par pedejas cerības spotu. Pedejas cerības jo kad visur citur Jūs gaž no kajam tad varbūt tur Jūs vel varesiet kaut cik uzburāt, parasti ir ta ja Eole ir 4 bft, tad pie J.Taboulet serf.st. ir 5 bft un La Franqui i ^ bft. To es sestdien esmu parbaudijis un droši varu to apstiprināt.

Pieceļotie svētdien no rita bija smūks laiciņš saule spīdeja un vejš puta. Jau zinot no iepriekšejas dienas uzreiz devos uz Pedejas cerības spotu, kur starp citu vienmēr trenējas Nicolas Acgazian kurš ir top francijas frīstailers, protāms kad viņš ir mājās 

Ieradoties Eole uztakelēju 4.2 un 80l. Frīstailnieku, šoreiz nebiju vienīgais fŗistailers bija vel paris cilvēku kas močija daždus trikus 
No ko teikt, kada pusstunda vel kaut cik normālas burašanas un pēc 12 brazmas ka es velāk uzzin āju bija jau līdz 55 knotiem, parrekinot m/s tas būs līdz 28. Bija sajūta ka ūdens virsmu vienkarši aizputis pa gaisu. Vietejie brauca ar 3.3 3.7 un viļņu dēliem. Man istenība pat tados apstakļos izdevas beidzot ierubities ka taisīt punetas pareizi un kadas 4 izpildīju. Protams ponchi ka arī flakas arī varēja uztasīt kad brazmas biku noluzt 

Protāms tada veja macīties neko jaunu nevar, teikšu pat vairāk ka es izgi nekavejos un negribēju traumēties un pēc kadam 2 stundam aktivas burašanas devos ceļa uz Grenobli.
Rezultatā 2 dienas burāts, nobraukts attalums 1000 km. Kopumā vieta ir laba un smūka un cik runāju ar vietejiem ne jau katru dienu viņiem ta puš, izskatas ka vienkarsi man ta paveicas 
Ir vērts atkal tur atgriezties lai uzburāt un vakara apest austeres!
Bildes diemzel nav nekada action jo biju aizbraucis viens...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru