2010. gada 19. jūnijs

19.06.2010 Port Leucate, France


Pagaja krietns laiciņs kops publicēju pedejas ziņas. Daudz kas ir noticis pa so laiku. Junija sakuma piedalijos Igaunijas fristaila mačos un A gruppa atkal izciniju 4 vietu. Bija ari burasana Pavilosta iepriekseja vikenda.
Bet interesantakais protams notiek tagad,jo sobrid esmu Francija. Darbs mani aizsutija uz kursiem uz Grenobli uz 2 nedelam. Pirmas piecas dienas ir pagajusas un prieksa bija vikends. Kolegi pieturejas pie klasiska variant un devas uz Parizi, bet es panemu masinu un devos uz Port Leucate, Francijas dienvidos, pie vidusjuras.
Domaju ka par Leucate stastit ipasi daudz nevajag jo vieta ir pazistama Eiropa ar saviem vejiem, par ko pats sodien parliecinajos. Serf veikal SURFONE man iedeva Tabou jaunu fristailnieku 80 Litri un divas buras 4.2 un 4.7 Jaunas VAndal sails kopa ar visiem loriniem un tas par nieka 60 Eiro uz 2 dienam. Galvenais ka neviens neaizliedz tev ar to ekipejumu braukt kur gribi.

Ta es sodien ari esmu apbraukajis 3 spotus . Biju no sakuma uz dienvieniem no Port Leucate, kur gludaks un vejs parasti vajaks vieta saucas EOLE laikam. Ierados ap 11 vejs puta labi uzliku 4.7 iegaju un tad vejs saka raustities. ar 80 litrigu fristailnieku ta ir ka ir.

Pec pusstundas mocibu nolemu doties uz ziemeliem uz LA Franqui pludmali kur vejs parasti ir stipraks, bet loti aizdomigi likas ka neskatotie uz to ka vejs luzt nost masinas brauca un brauca klat:), aizdomajos ka vietejie nav mulki un gan jau driz ieputis, bet es gribeju apskatities pec iespejas vairak tapec tomer devos uz La Franqui. Vietas te ir loti smukas, celi iet parsvara gar krastu un tuvak La Franqui jau vareja redzet ka bliez ta ka maz neliekas. La Franqui cilveki jau buraja ar maziem deliem un 3.3. 3.7 buram. Es tik tur uztaisiju bildes un devos uz citu spotu kas atrodas pie Julien Taboulet serf kluba. Tur ari noburāju kadas 4 stundas lidz speka izsikumam:)

Teiku ka bija. 80 litri plus 4.2 un uz brazmam man nekad nebija tik daudz. Vejs loti brazmains un tas brazmas tada sajuta ka bija pari 20 m/s. Neskatoties uz to briziem vejs pieluza ta ka vareja kaut ko izdarit. Loti labi sanaca Shouiti, protams ka centos griezt shaku un nu jau kaut kas ir uz to pusi, rita vel bus jamegina :0
Protams ponchi, un isteniba no switcha gandriz neko nevareju izdarit jo ar 80 litrigo deli baigi nepierasti plus vel kad ir perebors :)))) tad jau vispar gruti, bet nu kada puneta un paritis eslideri ir kabata:)

Rit man prieksa vesela diena. Paburasu kadas 4 stundinas un dosos atpakal cela uz Grenobli, apgut elektribas zinatni :)))))))
Lai Jums ari iepus :))))
Aloha

1 komentārs:

  1. Zenjka :) krasavchik , kak ja tebja vicheslil :) , pochital ofigenno i interesno :) , esli ochenj poproshusj nauchish menja svojemu masterstvu :) , nachirikaj svoj meil poboltaet :) udachi

    Dimka

    AtbildētDzēst